poniedziałek, 11 stycznia 2016

Niedziela dla włosów - podstawowa pielęgnacja

Witam was serdecznie w ten poniedziałkowy ranek !
Weekend upłynął jak zwykle zbyt szybko ale udało mi się wczoraj znaleźć chwilę również dla włosów.

Postanowiłam postawić na produkty które mam dostępne bez żadnych ulepszaczy i półproduktów i zafundować włosom taką podstawową pielęgnację.

Na włosy nałożyłam olej lniany i potrzymałam go godzinę.
Następnie zemulgowałam go Kallosem Multivitamina który zostawiłam na skalpie i długości na 10 minut, następnie umyłam skórę głowy szamponem Yves Rocher Volume a pianą przeciągnęłam włosy na długości. Spłukałam i na kolejne 10 minut nałożyłam maskę Ziaja do włosów niesfornych.
Spłukałam ostatnie płukanie wykonując chłodną wodą.


Pozwoliłam im podeschnąć naturalnie a gdy były jeszcze lekko wilgotne wysuszyłam je chłodnym nawiewem. Na długość nałożyłam 4 krople serum od Yves Rocher które pokazywałam Wam w ostatnim poście TUTAJ.

Byłam już tak zmęczona, że nawet nie zrobiłam zdjęcia włosom od razu po tych zabiegach.
Związałam włosy w warkocz i poszłam spać.

Rano niestety końce były hm powyginane więc musiałam je ratować nawilżające mgiełką DIY, spryskałam nią włosy a następnie dokładnie wyczesałam i nałożyłam 2 krople serum Yves Rocher.

Zdjęcie zostało wykonane dzisiaj rano po ich "reanimacji" po nocnym warkoczu.
Naturalne oświetlenie, bez lampy.

               

Tak oto prezentują się moje włosy po takiej podstawowej pielęgnacji.
Są miękkie ale nie jakoś szczególnie, niestety odrobinę się spuszyły, nie są też idealnie gładką taflą

Jest okej, ale brak mi efektu WOW.
Moje włosy jednak wolą bogatszą pielęgnację.

W następną NDW na pewno zaszaleje z produktami gdyż ostatnio zrobiłam zamówienie na Lawendowej Szafie i udało mi się wrzucić do koszyka większość kosmetyków z mojej WISHLISTY 

Już się nie mogę doczekać testowania :) Spodziewajcie się nowych recenzji !

Jak udała Wam się Wasza NDW?
Włoski zadowolone?

Pozdrawiam i miłego poniedziałku !

17 komentarzy:

  1. Piękne! Ale się błyszczą :D nie widać tego puchu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie wyglądają naprawdę dobrze, nie widzę puszenia, są gładkie i błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo nie widzę puchu:D ładne włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne włosy i super błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze wyglądają :) Nie ma do czego się przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz, Wasza pomoc i wsparcie wiele dla mnie znaczą !
Zawsze odpisuje na komentarze pod postem i zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących.

Proszę nie spamuj. SPAM jest natychmiastowo usuwany.