środa, 23 grudnia 2015

Fale bez użycia ciepła na włosach po keratynowym prostowaniu.

Jak większość z Was wie 27 listopada miałam zabieg keratynowego prostowania Coco Choco gdyż zawsze marzyłam o pięknej tafli prostych włosów. Zabieg sprawił, ze moje włosy po wysuszeniu są proste ale na pewno nie są to proste druty.

Przed zabiegiem moje włosy były bardzo podatne na wszelkiego rodzaju stylizacje aczkolwiek koczek ślimaczek powodował na nich wyginańce a nie fale...włosy po nim wyglądały po prostu brzydko, jakby było pomięte.

Zabieg keratynowy wygładził moje włosy przez co przestały się puszyć i stały się zdrowsze za sprawą wprasowania w nie keratyny. 

Byłam więc bardzo ciekawa jaki efekt uzyskam teraz na włosach po koczku ślimaczku.
Jesteście ciekawe co z tego wyszło ?

Zapraszam na relacje !


Włosy zostały umyte płynem do higieny intymnej Facelle, następnie wmasowałam w nie balsam Baikal Herbals do włosów suchych i farbowanych ( już go polubiłam ! będzie recenzja ) potrzymałam dosłownie 3 minuty. Włosy wysuszyłam jak zwykle loko suszarką Rowenta stosując chłodny nawiew i poszłam do pracy. Włosy były wtedy proste.

Po powrocie do domu postanowiłam zobaczyć jak będą zachowywać się moje włosy po koku ślimaku. Na czubku głowy wykonałam tą fryzurę i poszłam się wykąpać. Koka potrzymałam na głowie około 2h, rozpuściłam i...

              


Włosy miały niesamowitą objętość ! Delikatne fale pokazały się przy twarzy, reszta włosów była nadal prosta chociaż końcówki trochę się wywinęły.

Efekt bardzo mi się spodobał, włosy nabrały objętości a lekkie fale wyglądają bardzo naturalnie.

I tu ogromna prośba do Was - znacie dobre sposoby na fale bez użycia ciepła?
Chętnie wykorzystam je na swoich włosach ! Koniecznie dajcie znać :) !

Jak Wasze przygotowania do zbliżających się wielkimi krokami Świąt?
Pogoda za oknem niestety mało grudniowa, ale choinka i prezenty pod nią nastrajają mnie świątecznie :)

Pozdrawiam i Wesołych Świąt!
Ania



22 komentarze:

  1. Mi fale nigdy nie wychodzą :) A jak się uda to szybko znikają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam bardzo podatne włosy, więc u mnie da się coś zrobić, chociaż po keratynowym prostowaniu nie jest już tak łatwo :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się ułożyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) będę próbować wydobyć z nich jak najwięcej :)

      Usuń
  3. Moje włosy nie są podatne na stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moich włosów uczę się trochę na nowo po keratynowym prostowaniu :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuje ! :) chociaż mogły by być mocniej nawilżone ale niestety są suche z natury :(

      Usuń
  5. Pięęknie ułożone!!! Niestety ja i stylizacja to nie ta sama bajka haha:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ! :) ja też mam dwie lewe ręce do jakiejkolwiek stylizacji, nawet z koczkiem ślimaczkiem mam problem ;d

      Usuń
  6. Fale wyszły piękne;) Oprócz koczka czasem robię warkocza ale ładniej wychodzą jednak po koku;p Kiedyś próbowałam też pasmo po paśmie nawinąć w duże koła i upiąć spinką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) niestety ja mam bardzo delikatne włosy, jak u dziecka, i cienkie więc u mnie po warkoczu jest efekt jak po karbownicy ;d

      Usuń
  7. Moje włosy są bardzo poddatne na wszelkie odgniecenia, więc i o fale nie trudno :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez myje wlosy tym plynem do higieny intymnej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do niego wróciłam po dłuższej przerwie, zobaczymy jak się spisze :)

      Usuń
  9. kochana najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne fale.

    Mnie ten płyn wysuszał włosy, kiedy nim myłam.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, ja aktualnie go testuje, zobaczę jak moje włosy się będą po nim zachowywać :) Nawzajem Wesołych Świąt !

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz, Wasza pomoc i wsparcie wiele dla mnie znaczą !
Zawsze odpisuje na komentarze pod postem i zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących.

Proszę nie spamuj. SPAM jest natychmiastowo usuwany.