sobota, 19 grudnia 2015

Ostatni włosowy HAUL zakupowy

Święta coraz bliżej a ostatnio i Mikołaj był tak więc postanowiłam sprawić sobie kilka kosmetyków, a co ! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój ostatni włosowy haul zakupowy, czyli produkty które kupiłam w grudniu.

Pierwszy raz postanowiłam złożyć zamówienie na kosmetyki przez internet, wybrałam sklep internetowy www.triny.pl a także wycieczkę do Rossmanna i Hebe :)

Jesteście ciekawe co ostatnio kupiłam?

Zapraszam do oglądania !




SZAMPONY


1. "Natura Siberica Szampon z efektem laminowania" - cena około 25 złotych - ten szampon kupiłam w salonie fryzjerskim w którym robiłam keratynowe prostowanie Coco Choco, został mi polecony przez fryzjerkę, jeszcze nie wyrobiłam sobie opinii na jego temat.

2. "Barwa ziołowa Czarna Rzepa" - cena około 5 złotych - ten szampon pewnie większość z Was już zna, to już moje 4 butelka, świetnie nadaje się do oczyszczania włosów, swój zakupiłam w Auchan

ODŻYWKI


3. "Baikal Herbals Balsam odżywczy do włosów suchych i farbowanych" - cena około 12 - 15 złotych -  nie mam co prawda włosów farbowanych ale czytałam o nim dobre opinie, zobaczymy jak się sprawdzi, zakupiony na www.triny.pl

4. "Natura Siberica - Balsam rokitnikowy zwiększający objętość do wszystkich typów włosów" - cena około 25 złotych - ten produkt również został mi polecony przez fryzjerkę po keratynowym prostowaniu, po pierwszych testach nic dobrego o nim nie mogę powiedzieć, ale dam mu jeszcze szanse, zakupiony w salonie fryzjerskim.

5. "Garnier Ultra Doux Awokado i masło Karite" - cena około 6 - 8 złotych - kolejny hit blogosfery, przeze mnie używany głównie do emulgowania oleju - zakupiona w Rossmanie. 

6. "Sylveco - wygładzająca odżywka do włosów - cena około 25 złotych" - ziołowa odżywka o ciekawym składzie zakupiona na www.triny.pl

MASKI


7. Maska do włosów "Kallos" Color - cena około 6 złotych - zakupiona w Hebe, miałam ochotę przetestować jakiegoś małego Kallosa i akurat padło na tego, po pierwszym użyciu jestem zadowolona ale na pewno będę ją jeszcze tunningować półproduktami bo skład ma do tego idealny 

8. Maska do włosów "Alterra" z granatem - cena 5,99 na promocji, bez promocji 9,99 dostępna tylko w Rossmanie - to już chyba moje 10 opakowanie tej przyjemnej, lekkiej maski. Nie robi efektu wow ale też nie szkodzi, po prostu lubię mieć ją w swoich zbiorach, zawsze chętnie do niej wracam. 

9. "Ziaja maska intensywne wygładzenie do włosów niesfornych"- cena około 7 złotych - swoją maskę kupiłam w Auchan, jestem z niej zadowolona, fajnie wygładza włosy, efekty jej użycia mogłyście zobaczyć w ostatniej Niedzieli dla Włosów. 

10. "Receptury Babuszki Agafi - maska drożdżowa" - cena około 12 złotych - co tu dużo mówić, ja tą maskę uwielbiam ! Mogę spokojnie nałożyć ją na skalp i wiem, że nie spowoduje przyklapu czy przetłuszczenia, zakupiona na www.triny.pl 

OLEJE 


11. "Agafi - olejek do włosów poprawiający wzrost"- cena około 20 złotych - również zakupiony na www.triny.pl z myślą o wcieraniu w skalp, jak na razie służy do olejowania włosów na długości gdyż pije drożdże i jestem ciekawa efektów bez wcierek, ale na pewno wypróbuje !

12. "Nacomi - olejek ze słodkich migdałów" - cena około 10 złotych - kolejny zakup z www.triny.pl, używam do twarzy, świetnie działa oraz na końcówki włosów po myciu.

I to by było na tyle moich ostatnich włosowych zakupów :)

Muszę brać się za zużycia i testowanie żeby wiedzieć co moim włosom służy!

A jak tam Wasze przedświąteczne włosowe zakupy?
Zrobiłyście sobie prezenty? :)

Pozdrawiam,
Ania

21 komentarzy:

  1. Zakupy świetne i czekam na opinie;) A i nie wiedziałam że Agafia ma w swoim asortymencie również olejki... Ja na zakupy czekam aż wykończę trochę swoje maseczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma, ma i to dużo ! ja ledwo kupiłam a już mam ochotę na kilka nowości...;) ale najpierw muszę zużyć to co mam ! recenzje będą na pewno !

      Usuń
  2. maski kallos bardzo lubię:) ale muszę uważać by na skalp ich nie kłaść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie na skalp kładę tylko drożdżową, no chyba, że przed myciem to wtedy mogę każdą :)

      Usuń
    2. drożdżowej nie miałam jeszcze:)

      Usuń
  3. Ta z Alterry jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kallos color u mnie sprawdził się świetnie, za to Alterra to porażka ;) Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że Baikal Herbals można kupić w Polsce! Idę do sklepu :)
    P.S. Jestem tutaj po raz pierwszy i muszę powiedzieć, że włosy na zdjęciu robią wrażenie ;)

    Pozdrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy stacjonarnie ale przez internet bez problemu :) dziękuje bardzo !!!

      Usuń
  6. Widze moja ulubiona odzywke garniera i maske alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na dostawę maski drożdzowej, jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować ! u mnie działa świetnie :)

      Usuń
  8. Maseczkę drożdżową uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałam się zopatrzyć w zapas Facelle, szczególnie, że jest promocja w Rossmannie. :D Maskę z Alterry uwielbiam, skończyła się więc chyba też się zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam aktualnie szlaban na zakupy conajmniej do polowy stycznia ! prosze tu nie kusic promocja ! ;p

      Usuń
  10. Ja mam postanowienie, że do końca grudnia nie kupię już żadnego produktu do włosów, ponieważ miejsca już brakuje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do polowy stycznia, ale juz mnie kusi kilka rzeczy ;d

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz, Wasza pomoc i wsparcie wiele dla mnie znaczą !
Zawsze odpisuje na komentarze pod postem i zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących.

Proszę nie spamuj. SPAM jest natychmiastowo usuwany.